streda 26. októbra 2016

Epilátor 2 v 1 - epilácia

Konečne prišiel ten čas, a ja vám sem pridám aj poslednú recenziu na Epilátor na tvár 2 v 1 s názvom Braun Face 830. Doteraz ste na mojom blogu mohli o ňom čítať už 2 recenzie a to všeobecný popis produktu a potom recenziu na čistiacu hlavicu, ktorú som dostala taktiež v balení. Dnes vám popíšem samotnú epiláciu s týmto prístrojom.

Čo sa týka epilácie, veľmi dobre sa s ním manipuluje. Veľkou výhodou je to, že sa samotná epilácia dá robiť do oboch strán, t.z. aj do ľava aj do prava. Určite každý vie, že je toto naozaj veľmi pohodlné a dôležité ak zohľadníme do ktorého smeru nám chĺpky vyrastajú.

Veľmi dobre sa s ním holí nie len tvár, ale aj iné miesta. Ja ho však najčastejšie používam na epiláciu obočia medzi očami. Neodporúčam však skúšať zastrihávať si s ním obočie, pretože na to treba absolútne presnú ruku a obrovskú prax. Jeden chybný pohyb a obočie vám bude dorastať 3-4týždne. Takže tu by som bola naozaj opatrná alebo by som ani neriskovala

Žiaľ, ak ide o problematickejšie a tvrdšie chĺpky, dosť to bolí, a tak si tieto problematické miesta ani neepilujem. A to najmä v citlivejších miestach ako je napr. krk či horná pera.

Čo sa týka zrkadielka, ktoré bolo súčasťou balenia, dovolím si povedať, že si vďaka nemu dokážem oveľa lepšie prezrieť tvár spolu s tým, či som na nič nezabudla a či mám tvár dokonale hladkú. Je to aj vďaka tomu, že je zrkadielko zväčšovacie, a tak v ňom vidím každú nedokonalosť.

Veľmi rada by som ešte dodala, že sa vybije cca po 3-4 týždňoch, čo je pomerne dobrá výdrž, ak zohľadním že som ho používala cca 3-4 krát za týždeň a to najmä na čistenie pleti.

Verím, že ste sa o produkte dozvedeli všetko, čo ste potrebovali. V každom prípade dúfam, že vás zaujal a ak o ňom chcete ešte nejaké informácie, pokojne sa pýtajte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára