štvrtok 30. marca 2017

FitoSlim

Aj vy patríte k ľuďom, čo sú schopní vyskúšať čokoľvek, len aby schudli? Mňa momentálne oslovil FitoSlim, ktorý ma na základe prijateľnej ceny neodradil. Aký teda je?

Konzistencia je úplne perfektná. Musím však povedať, že ho treba piť naraz alebo čo najrýchlejšie, pretože o pár minúť dosť výrazne tuhne. Nakoľko aj v návode bolo písané, že ho treba piť naraz, myslím si, že s tým človek nebude mať problém. Teda, pokiaľ na prášok nezabudne. FitoSlim sa užíva 3x denne, a to pred každým hlavným jedlom, teda raňajkami, obedom a večerou. Keďže je nápoj dávkovaný už v malých vrecúškach, stačí ho iba nasypať do vody, trocha premiešať a vypiť. Absolútne žiaden problém s dávkovaním.

FitoSlim obsahuje
Glukomanán - vláknina ktorá zabezpečí odstránenie pocitu hladu
Kyselina hydroxycitrónová z plodov Garcínie - pre intenzívnejšie chudnutie
L-Gutamín a L-Leucín - pre ochranu svalovej hmoty

Čo sa týka chuti, tento prípravok je veľmi chutný. Pomarančovú príchuť mám veľmi rada, a tak sa niet čo diviť, že ho pijem naozaj rada.

Veľmi sa mi páči, že je tento FitoSlim perfektný najmä z hľadiska jeho obsahu. Keď som bola mladšia, držala som tzv. dukanovú diétu. A hoc som chudla, moje svalstvo odchádzalo taktiež. Teda, vtedy som chodila na Kung-Fu aj na Zumbu. Čo sa týka Zumby, nemala som s ňou problém. Dokonca aj 2-3 tréningy za sebou by som zvládla. Avšak čo sa týka Kung-Fu, cvičila som sotva pol hodinu a mala som dojem že odpadnem. A to, čo som predtým zvládala som nie len nedokázala, no zároveň mi to robilo veľký problém. Z toho dôvodu som musela prestať s Dukanovkou a váha mi samozrejme začala stúpať. Tento prípravok však obsahuje látky, ktoré chránia svaly pred ich úbytkom, takže si myslím, že by to bolo možno super aj pre mužov. No mňa to pri športe taktiež neovplyvnilo.

Už v prvý deň som si všimla, že sa moje porcie zmenšili. Teda nie tak ani na tanieri (keďže človek si podvedome nakladá rovnaké množstvo), avšak túto porciu, ktorú by som obvykle dokázala skonzumovať, som nedokázala zjesť. Dokonca by som povedala, že som si niekedy ani nemusela dať desiatu či olovrant, a stačilo mi jesť 3krát denne.

Za týždeň používania tohto prípravku som schudla 0,6kg, čo je podľa mňa celkom slušné. V návode sa píše, že sa odporúča tento prípravok používať minimálne 2 týždne, pričom už v 2 týždni by človek mal začať chudnúť 1,2kg týždenne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára